Haber

İŞKUR’dan en az lise mezunu büro memuru alımı! KPSS’ye koşulsuz ve sınavsız başvurular

Türkiye İş Kurumu (İŞKUR), Türkiye genelinde farklı illerde istihdam edilmek üzere 548 büro memuru alımı yapacağını duyurdu. Başvuru yapacak adayların en az ortaokul (lise) mezunu ve Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olma kriterlerini taşımaları gerekmektedir. Lise mezunlarının yanı sıra önlisans ve lisans mezunlarının da başvurabileceği ilanlar bulunmaktadır. Adaylar, haberlerimizdeki “Başvuru” linkine tıklayarak istedikleri iş ilanına başvuru yapabilir veya CV’lerini ilgili çalışana gönderebilirler. Söz konusu istihdam özel sektör kuruluşlarına yapılacaktır, başvuru ile ilgili tüm soruları sizler için açıklıyoruz. Detaylar burada…

İŞKUR’A BAŞVURU ŞARTLARI NELERDİR?

Başvuruları İŞKUR tarafından kabul edilen ofis çalışanı pozisyonuna başvuracak adayların aşağıdaki şartları taşıması gerekmektedir.

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

  • Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması olumlu sonuçlandı.

  • Kurumlarca belirlenen özel kurallara sahip olmak,

  • Sağlık problemi yok,

  • En az lise mezunu olmak (önlisans ve lisans mezunlarına yönelik ilanlar da dahildir)

  • Takım çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi, analitik düşünebilen, analiz ve raporlayabilen, iletişim becerisi yüksek, araştırmacı ve yenilikleri takip eden, insan ilişkileri güçlü, sonuç odaklı.

  • İlanların özel uygulama koşullarında belirtilen yaş aralığında olmak,

  • Office programlarına hakim,

  • Güler yüzlü olmak.

NASIL BAŞVURU YAPILIR?

İŞKUR’un yayınladığı büro memuru alım ilanlarına başvurmak için e-Devlet üzerinden İŞKUR üye profiline online kayıt olmanız gerekmektedir. Daha sonra başvuru yapmak için aşağıdaki bağlantıya tıklayarak size uygun il ve ilçelerdeki ilanları görebilir ve başvuru işleminizi tamamlayabilirsiniz.

İlana Başvurmak İçin Tıklayın!

OFİS MEMURUNUN GÖREVLERİ

Büro memuru, ofislerin ve ofis benzeri ortamların günlük operasyonlarının aksamadan devam etmesini sağlayan kişidir. Ofis içi iletişim ve yazışma işlerinin birden fazlasını üstlenen bu kişiler aynı zamanda şirketin dış yüzü olarak da görev yapabiliyor.

Büro Memuru iş ilanlarını yayınlayan firmalar işe alacakları kişiler arasından seçim yapar; Günlük yazışmaları yapmaları, transkript alıp dosyalamaları, raporlamalar yapmaları, dış misafirler ve müşterilerle iletişim kurmaları, resmi kurum ve kuruluşlarla ilişkiler kurmaları bekleniyor. Postane memuru iş ilanı veren firmaların kriterleri çalışma alanlarına göre değişiklik gösterebilmektedir.

Dış ticaret alanında faaliyet gösteren bir firma, işe alacağı ofis çalışanının dil bilmesini isteyebilirken; Muhasebe ofisleri, işle ilgili programları kullanabilmek için insanlardan kendileri için çalışmalarını bekleyebilir. Büro memuru ilanı oluşturan firmalar, tüm adaylardan; Bilgisayarı etkili bir şekilde kullanabilmek istiyorlar. Takım çalışmasına yatkın, diksiyonu iyi ve iş disiplinine sahip bireylerin büro memuru olarak çalışmak için gerekli niteliklere sahip olduğu görülmektedir.

İŞKUR KAYIT SÜRECİ

İş aramanın ilk adımı kayıt olmaktır. Kurumun hizmetlerinden yararlanmak isteyen iş arayanların, Kurumun portalına üye olarak veya Kurumun birimlerine bizzat başvurarak kayıt yaptırmaları gerekmektedir. Başarılı bir eşleşme için hem açık iş hem de iş arayan hakkında tam ve doğru bilgiye sahip olmak şarttır.

İnternet üzerinden veya Kurum personeli aracılığıyla kayıt yaptıracak kişilerin kendilerine uygun işlere yerleştirilmeleri için kendileri hakkında tam ve doğru bilgiler vermeleri büyük önem taşıyor. Bu nedenle lütfen kişisel, bağlantı, eğitim, meslek ve diğer bilgilerinizi eksiksiz ve doğru olarak sisteme giriniz.

pazarcikajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu